Projekt zrealizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
Priorytet II.- Przyspieszenie e- rozwoju Mazowsza.
Działanie 2.2. Rozwój e- usług.
Poziom dofinansowania z EFRR: 85 %
Całkowity koszt realizacji projektu: 803 272,42 zł
koszty kwalifikowalne: 774 167,38 zł
koszty niekwalifikowalne: 29 105,04 zł
Kwota współfinansowania Projektu ze środków EFRR 658 042,27 zł
Cel projektu:
Głównym celem projektu jest uruchomienie na szczeblu samorządu gminnego elektronicznego obiegu dokumentów, elektronicznych formularzy, elektronicznej skrzynki podawczej dla mieszkańców i petentów oraz umożliwienie im składania ważnych dokumentów bez konieczności posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Podczas prac na opracowaniem projektu założono, iż Urząd Miasta Pionki będzie instytucją administracji publicznej świadczącą usługi dla obywateli on-line. Z usług on-line skorzystają w szczególności mieszkańcy i przedsiębiorcy Gminy Miasto Pionki na poziomie
15.000 osób, którzy to zostaną również objęci systemem identyfikacj Ponadto, na potrzeby projektu, wdrożony zostanie system elektronicznego obiegu dokumentów.
Beneficjent: Gmina Miasto Pionki
W imieniu Gminy Miasta Pionki, prace związane z realizacją projektu są realizowane przez Urząd Miasta Pionki.
1. Wykonanie sieci LAN
2. Wykonanie sieci telefonicznej
3. Wykonanie sieci elektrycznej
4. Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
5. Zakup sprzętu drukującego i skanującego
6. Wymiana oprogramowania finansowo-księgowego
7. Wymiana serwisu internetowego i BIP.
8. Hosting stron i BIP.
9. Uruchomienie punktów dostępu do informacji miejskiej
Film z realizacji projektu można znaleźć poniżej.
Okres realizacji projektu 2008-04-01 do 2011-06-15