Szanowny Mieszkańcu i Interesancie,
wychodząc naprzeciw oczekiwaniom informujemy, iż na większość pytań i wątpliwości w zakresie procedury, miejsca i sposobu załatwienia konkretnej sprawy odpowiedzą pracownicy Biura Obsługi i Informacji, które mieści się na parterze Urzędu Miasta przy Al. Jana Pawła II 15 w Pionkach, po lewej stronie korytarza pok. nr 13, tel. centr. nr 48 341 42 00.
Wystarczy zgłosić np. brak światła ulicznego lub inną awarię bądź potrzebę a pracownicy Biura podejmą natychmiastowe działania.
Biuro Obsługi i Informacji umożliwia:
- dokonywanie wpłat z tytułu podatków i opłat lokalnych,
- uzyskanie informacji o stanowiskach w Urzędzie prowadzących przedmiotowe sprawy i zadaniach realizowanych przez poszczególne wydziały oraz podległe jednostki organizacyjne,
- złożenie pism,
- pobranie formularzy wniosków i uzyskanie wyjaśnień związanych z ich wypełnieniem
z a p r a s z a m y
do Urzędu od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7.30 do 15.30
Kasa czynna od 9.00 do 13.00
Nr konta do wpłat: 09 9141 0005 0000 0231 2000 0010
/od 05.02.2024 r. do 18.03.2024 r. kasa czynna w godzinach od 8.00 do 14.30/
/Od dnia 19 marca 2024 r. Kasa Urzędu Miasta Pionki będzie czynna w godzinach od 9:00 do 13:00/