Krajowa Administracja Skarbowa uruchomiła we wszystkich urzędach skarbowych w Polsce nową aplikację – Rejestracja wizyty w urzędzie skarbowym i e-Urząd Skarbowy. Dzięki temu każdy może skutecznie umówić wizytę w dogodnym dla siebie terminie internetowo lub telefonicznie, a nie tylko osobiście w urzędzie skarbowym.
Usługi przygotowane zostały nie tylko dla podniesienia komfortu i jakości obsługi podatników, ale także w celu podniesienia bezpieczeństwa podatników i urzędników w szczególności w trakcie trwającej pandemii.
Usługa „Umów wizytę w urzędzie skarbowym" jest dostępna poprzez stronę internetową urzędu skarbowego, izby administracji skarbowej, a także poprzez strony www.podatki.gov.pl oraz wizyta.podatki.gov.pl.
Po wejściu na wybraną stronę, należy postępować zgodnie z zamieszczoną tam instrukcją, tj.:
- wybrać właściwy urząd i sprawę, którą chcemy załatwić
- datę i godzinę wizyty
- podać swoje dane
Na wskazany przez nas adres e-mail otrzymamy potwierdzenie wizyty z podaną datą, godziną oraz numerem pokoju/stanowiska, w którym będzie na nas czekał pracownik urzędu.
Z umówionej wizyty można zrezygnować dzwoniąc na numer wskazany na stronie urzędu skarbowego – dzięki temu zwolniony termin wizyty może zostać wykorzystany przez inną osobę.